levenskunst

Ben jij een hardwerkende professional die de lat hoog legt?

En kom je zelf vaak op de laatste plaats? 

Gun je jezelf meer ontspanning, plezier en energie? 

Wil je meer kunnen genieten van alles wat je doet? 

Je bent niet de enige! Veel van mijn klanten liepen hier tegenaan en zij voelen zich nu veel gelukkiger. 

Mijn 5 STAPPEN GELUKsmethode zorgt ervoor dat je meer energie, minder stress en meer plezier krijgt. Je voorkomt een burnout of herstelt er duurzaam van. Je voelt meer balans en ontspanning. En je wordt (nog) gelukkiger in je werk en leven.

 

REACTIES VAN KLANTEN

'You helped me an enormous amount! Life is a lot different (better!) nowadays. Thanks so much Martine. You changed my life.'

'De coaching voelt als een spa, het voelt zo goed om mezelf deze aandacht te geven.'

'Ik zeg vaker nee. Ik kies waar ik mijn tijd en energie in wil steken.'

'Mijn manager ziet hoe ik veranderd ben. Jouw coaching staat genoemd in mijn POP-verslag.'

'Dit traject voelt als een groot cadeau aan mezelf. Dank je wel!!!!' 

 

Nog even dit: niemand is altijd gelukkig en dat hoeft ook niet. Verdriet en pijn horen bij het leven. Het gaat er niet om dat je altijd gelukkig moet zijn, maar wel om je te bevrijden van dat waar je onnodig last van hebt.

EEN GELUKKIGE EN GEZONDE ORGANISATIE

Gelukkige medewerkers zijn gezonder, productiever en creatiever. Ze leven zelfs langer! Toch is gelukkig zijn een uitdaging in onze hectische wereld vol prikkels en een hoge werkdruk.  Sommigen voelen zich zo veel verantwoordelijk, dat ze zichzelf wegcijferen. Dit kan tot uitval leiden. Niet fijn voor de medewerker en niet fijn voor de organisatie.

Vind jij het belangrijk dat je collega's betrokken, energiek en gezond zijn? Ik help je organisatie om de medewerkers gelukkig en gezond te houden. In persoonlijke coaching en in  work-life balance programma's, leer ik mensen om te gaan met werkdruk en uitdagende situaties. Ik zorg ervoor dat ze concrete stappen zetten en het geleerde echt toepassen. 

 MEDEWERKERS ZEGGEN

'Door beter voor mezelf te zorgen heb ik meer energie en voel ik me krachtiger. Daardoor kan ik makkelijker omgaan met stressvolle situaties.' 

'Het programma heeft eraan bijgedragen dat ik beter mijn grenzen bewaak en nee durf te zeggen.'

'Het gaat steeds beter. Ik focus op het positieve, wat heb ik wél voor elkaar gekregen.' 

'Ik stel prioriteiten, deadlines en ben meer vooruit gaan plannen.'